برای یاری که مهربان است یا نیست!!!

درباره ما

پایگاه مقاومت بسیج طلاب شهید اکبرزاده با دستور آتش به اختیار فرمانده کل قوا در راستای ترویج فرهنگ جنگ نرم پا به عرصه جنگ سایبری،فرهنگی گذاشته و تمامی تلاش خود را در تحقق این مهم در سایت مـعـبـرسایـبرے پلاڪ انجام خواهد داد.

بايگاني

نويسندگان

پوستر

ویدیو برگزیده

امکانات معبر


  • برای ورود به شبکه های اجتماعی معبر کلیک کنید

  • تماس با بي پلاک

برای یاری که مهربان است یا نیست!!!

همه ی ما در اینکه باید کتاب خوان باشیم و فرهنگ مطالعه در این کشور حاکم شود تردیدی نداریم و در اینکه دور افتادگی از این حافظه مکتوب بشر چه لطماتی را میتواند بر پیکره فرهنگ و حتی اااین جامعه بزند، آگاهیم.

ووولی باید مواظب باشیم وقتی این یار مهربان سر ناساز گاری پیدا میکند و نا مهربان می شود از شبه عرفان های مفت خور و اومانیستی چاخان گرفته تا رمان های ضد اخلاقی و ضد دین و...

در یک جایی می خواندم که از یک هنر خیلی تجلیل می کردند و آن هنر کتاب نخواندن کتاب خوان بود یعنی هنر اینکه چه کتاب هایی را نباید بخوانیم.

امیرالمومنین حضرت علی(علیه السلام):<< کسی که با کتاب آرامش می یابد، هرگز آسایش از او سلب نمیشود.>>

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

<< کتاب خوانی را باید جزو عادات خودمان قرار دهیم. به فرزندانمان هم از کودکی عادت بدهیم کتاب بخوانند؛ مثلاً وقتی می خواهند بخوابند، کتاب بخوانند. یا وقتی ایام فراغتی هست، روز جمعه ای هست که تفریح می کنند، حتماً بخشی از آن روز را به کتاب خواندن اختصاص دهند. در تابستان ها که نوجوانان و جوانان محصّل، تعطیل اند حتماً کتاب بخوانند. کتاب هایی را معیّن کنند، بخوانند و تمام کنند.>>(نمایشگاه کتاب،سال 72)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: